dilluns, 8 de maig del 2017

AUTOBIOGRAFIA

Bona tarda! 

per acabar el tercer trimestre us demanem que feu una AUTOBIOGRAFIA



Sabeu què és? Estigueu ben atents al vídeo següent que us ho explica! 

https://www.youtube.com/watch?v=P4pV0f9c8AU


Preparats? 

Aquest és el guió que haureu d'utilitzar per fer el treball: 



0.                ÍNDEX

1.                INTRODUCCIÓ
Perquè és important fer aquest treball . Com l'organitzaré i què m'il·lusiona.

2.                FITXA TÈCNICA
- Nom i cognoms
- Adreça
- Població
- Codi Postal
- Alçada
- Data de naixement
- Edat
- D.N.I.
- Escola
- Talla de roba
- Número de calçat
- Signe zodiacal
- Llibre preferit
- Nom del pare i professió
- Nom de la mare i professió
- Nom dels germans o germanes i edats

3.                ARBRE GENEALOGIC 

4.                QUAN VAIG NÉIXER
- Embaràs de la mare.
- Qui va triar el meu nom i perquè?
- Data de naixement.
- Lloc
- Dades meves
- Anècdotes

5.                ELS PRIMERS 3 ANYS DE VIDA
- Qui s'ocupava de mi.
- Vaig anar a la guarderia ? Quina?
- Amb quins amics?
- Com dormia ? Com menjava?
- Tenia xumet , joguines preferides.
- Els primers passos.


6.                DE 3 A 6 ANYS
- La família , les vacances , malalties
- Vaig anar a l'escola? Quina?
- Com em vaig adaptar a l'escola?
- Amics , professors que vaig tenir.

7.                DE 6 A 8 ANYS
- La família , les vacances , malalties
- L'escola , els amics , esports que feia.

8.                DE 8 A 10 ANYS
- La família , les vacances , malalties
- L'escola , els amics , esports que feia.

9.                DE 10 A 12 ANYS
- La família , les vacances , malalties
- L'escola , els amics , esports que feia.
- Assignatures preferides.

10.           COM SÓC AVUI
- Què m'agrada? Fer esports , anar a l'escola, estar a casa, jugar ,...
- La meva família: el meu pare , la mare , els germans , els avis ,...
- Els meus gustos: cantants , pel·lícules , menjars , olors,...
- M'agrada col·leccionar …
- Com és la meva habitació?

11.           DESCRIPCIÓ EN ANGLÈS 

12.           CONCLUSIONS
- Com ha anat fer el treball , agraïments a la família.

- Què he après?

Resultat d'imatges de AUTOBIOGRAFIA

Per fer aquest treball probablement necessitareu l'ajuda d'un adult que visqui o us conegui prou bé per ajudar-vos a descriure-us a vosaltres mateixos. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada